ویژگی های کلیدی مبلمان اداری

افرادی که در اداره ها و یا شرکت ها فعالیت می کنند، آنجا را خانه دوم خود میدانند. این خانه دوم جاییست که می خواهند با تجارت کردن به سود دهی برسند و فرصت های شغلی بسیاری را برای دیگران ایجاد کنند. کسانی که شاغل هستند بیشتر وقت خود را در محل کارشان می گذرانند. بدون شک اگر در محل کار خود احساس راحتی داشته باشند می توانند وظایف خود را به صورت صحیح و با تمرکز لازم انجام داده و میزان عملکرد کار خود را هم بالا ببرند. یکی از پر کاربرد ترین وسایلی که در تمامی شرکت ها و اداره ها استفاده می شود، مبلمان اداری است. اگر شما یک شرکت بزرگ دارید و میخواهید برای شرکتتان مبلمان اداری بخرید، باید در هنگام خرید به این سه نکته مهم توجه کنید. 1) مبلمان اداری شما باید کیفیت و دوام بالایی داشته باشند. 2) طراحی و استایل مبلمان از زیبایی برخوردار باشد. 3) دارای ارگونومی مناسب و راحت باشد.


نکاتی که برای خرید مبلمان اداری گفته شد را می توانید در هنگام خرید میز و صندلی های اداری، میز و صندلی های مدیریت نیز باید رعایت کنید. این نکات مهم و کلیدی باعث می شوند تا کارمندان زود خسته نشوند و خطری هم سلامتیشان را تهدید نکند. زیرا استفاده از صندلی های نامناسب میتواند در بعد از مدتی باعث ایجاد آسیب های جدی به ستون فقرات و دیگر اعضای بدن شود. در ادامه میخواهیم ویژگی های کلیدی مبلمان اداری را بیشتر بشناسیم.



- کیفیت : منظورمان از کیفیت همان دوام است. مبلمانی که می خواهید خریداری کنید باید دارای دوام بالایی داشته باشد.

- استایل یا طراحی زیبا: یکی از عواملی که میتواند محیط کار شما شکیل و زیبا نشان دهد، مبلمان و یا میز و صندلی اداری است. افرادی که وارد محیط شرکت می شوند اولین چیزی که توجهشان را جلب می کند، دکوراسیون داخلی است. در حقیقت مبلمان اداری شما، شخصیت شرکت شما را نمایش می دهد.


- ارگونومی مناسب: "ارگونومی" به تلفیق شرایط کاری با نیاز های انسانی گفته می شود. یعنی ارگونومی باعث می شود تا آسیب های جسمی به حداقل برسد. ارگونومی بر روی تمامی قسمت های بدن تاثیر می کذارد مانند ستون فقرات، کمر، پا و دست ها. صندلی، میز و یا مبلمانی که خریداری میکنید باید متناسب با شرایط بدنی هر فرد باشد.


این موارد تنها  ویژگی های کلی مبلمان اداری بود. یک سری موارد جزیی هم هستند که لازم می بینیم در مورد آن ها بحث کنیم.


- میزان ارتفاع صندلی: هر شخصی که در شرکت شما کار می کند دارای یک قد مشخص است. بنابراین حتما صندلی را خریداری کنید که اهرمی برای تنظیم ارتفاع داشته باشد. با این روش هر کسی میتواند ارتفاع مورد نظر خود را تنظیم کند.  


- پشتی صندلی: پشتی صندلی یکی از مهم ترین قسمت های صندلی است. طراحی مناسب پشتی صندلی باعث جلوگیری از آسیب رسیدن به ستون فقرات می شود.


- چرخ ها: امروزه در بیشتر شرکت ها و اداره ها از صندلی چرخدار استفاده می کنند زیرا بیشتر افراد و کارمندان دوست دارند تا بتوانند بین میز و کمد های موجود در حرکت باشند. اما اگر خواستید صندلی  چرخدار خریداری کنید، حتما مدل پنج چرخ آن را انتخاب کنید. چرا که صندلی های چهار چرخ اگر یکی از چرخ ها دچار مشکل شود، امنیت و ثبات خود را از دست می دهند.


 در این مقاله سعی کردیم تا تمامی ویژگی هایی که برای خرید مبلمان اداری لازم است را بیان کنیم اما باز تاکید می کنیم که حتما با یک مشاور و یا طراح دکوراسیون داخلی مشورت کنید تا آگاهانه وسایل شرکت خود را خریداری کنید.



بهترین شرکت دکوراسیون داخلی

مبلمان اداری

دکوراسیون داخلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.