شاید بتوان گفت امروزه لیوان های تبلیغاتی یکی از پرطرفدار ترین و البته پر تنوع ترین هدیه تبلیغاتی میباشد. لیوان های تبلیغاتی محصولی هستند که علاوه بر یک هدیه برای شخص، زمانی که روی میز قرار داده میشود، در دیدرس دیگران قرار گرفته و همه انها را میبینند. پس با یک تیر دو نشان زده اید. لیوان های تبلیغاتی در بین ابزار های تبلیغاتی از تنوع بسیار بالاتری برخوردار است. شرکت هایی که محصولات تبلیغاتی تولید میکنند لیوان های تبلیغاتی را به سه دسته تقسیم کرده اند: لیوان های یخی که عمدتا از جنس شیشه و مات هستند، لیوان های نشمن و لیوان های پلاستیکی.




در ادامه میخواهیم انواع لیوان های تبلیغاتی را تحت هدیه تبلیغاتی بررسی کنیم.

 تبلیغاتی یخی : جنس لیوان های یخی از بلور میباشد که بعد از قرار گرفتن در موادی خاص و به خصوص به صورت مات و یخی در خواهد آمد. نوع چاپی که بر روی این لیوان انواع میشود چاپ کوره است. بعد از اینکه طرح و یا لوگوی مورد نظر بر روی لیوان چاپ شد یک لیوان تبلیغاتی زیبا خواهید داشت. یکی از بهترین ویژگی های چاپ کوره ای دوام بالای آن است به این شکل که حتی با خراشیدن و یا شست و شو هم پاک نمییشود. به طور معمول این لیوان ها با دو رنگ قابل چاپ هستند. علاوه بر این ها شما میتوانید برای لیوان های خود بسته بندی هم سفارش دهید. سایز این لیوان ها دارای ارتفاع 13 سانت و در برخی موارد 9 سانت میباشد.

لیوان تبلیغاتی نشکن : لیوان های نشکن در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند. رنگ هایی که برای این لیوان در نظر میگیرید آبی قرمز سبز و زرد میباشد. شما در هنگام سفارش میتوانید مشخص کنید که داخل لیوان هم رنگی باشد یا خیر. برای انجام هرگونه چاپ بر روی این لیوان از چاپ تامپو استفاده می کنند که به صورت رنگی است. شرکت های تبلیغاتی تعداد این لیوان ها را تا 100 عدد قبول میکنند. نکته ی دیگر اینکه شما میتوانید این لیوان ها را با جعبه و یا بدون جعبه سفارش دهید. 

لیوان سرامیکی : این لیوان یکی از پرتنوع ترین لیوان ها در بین هدایای تبلیغاتی میباشد. برای لیوان های سرامیکی معمولا دو نوع چاپ را انجام میدهند: یکی چاپ کوره و دیگری چاپ سابلیمییشن. در چاپ سابلیمیشن طرح مورد نظر به صورت تمام رنگی و بدون هیچ گونه محدودیتی بر روی لیوان چاپ میشود. اما در چاپ کوره تعداد رنگ هایی که استفاده میشود بسیار محدود است. به عبارتی شما تنها 4 رنگ میتوانید استقاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.