ویژگی های مبلمان اداری کلاسیک


 در ابتدا لازم است تا شما را با واژه ی کلاسیک آَشنا کنیم. "کلاسیک" از یک واژه انگلیسی به نام کلاسیوس گرفته شده که به معنی درجه اول یا تراز اول می باشد. تاریخچه این واژه به قرون 17 کشور فرانسه برمیگردد.  مبلمان اداری کلاسیک دارای طرح ها و نقش های قدیمی زیبایی است که بسیار پر عظمت و پر شکوه هستند. در کشور های اروپایی بسیار از این سبک استفاده می شده که بعد ها در کشور های شرقی و عربی نیز رواج پیدا کرد. علاوه بر این در کشور  ایتالیا  نیز از این سبک به وفور استفاده می کنند. معمولا مبلمان اداری به دلیل داشتن نقش و نگار های با شکوه  را  افرادی استفاده می کنند که روحیه بسیار تجملاتی دارند . 


نکته مهم در رابطه با مبلمان اداری که به سبک کلاسیک هستند این است که باید فضایی که میخواهید از این مبلمان استفاده کنید را بسنجید. به عنوان مثال بکار بردن یک میز مدیریتی به سبک کلاسیک در کنار پرده کرکره ای کار بیهوده ای است و تنها باعث هدر رفتن هزینه صرف شده می شود و هیچ گونه زیبایی به دکوراسیون داخلی نخواهد داد. این که برای محیط کاریتان چه سبکی را انتخاب می کنید بستگی به سلیقه شما   و بودجه مورد نظرتان دارد . البته موقعیت اجتماعی شما نیز در این امر بسیار مهم خواهد بود. چرا که اگر به طور مثال شما صاحب یک کسب و کار مربوط به مواد غذایی هستید، این مبلمان اداری مناسب شما نیست.


ویژگی های مبلمان اداری کلاسیک چیست؟


در ادامه شما را ویژگی های مهم مبلمان اداری کلاسیک از زبان حرفه ای ترین طراحان داخلی که در بهترین شرکت دکوراسیون داخلی فعالیت می کنند، آشنا می کنیم.


از ویژگی های یک مبلمان اداری کلاسیک جنس مرغوب آن است. عمدتا مبلمان اداری که به سبک کلاسیک هستند از جنس چوب درخت راش است و تمامی طرح هایی که به صورت برجسته کار شده اند توسط منبت کاری انجام می شود. جنس رویه نشیمن در این نوع مبلمان از جنس چرم می باشد و عمدتا از فوم سرد استفاده می کنند که قابلیت ارتجاعی دارد و پس از استفاده به حالت اول بر می گردد.

 رنگی که برای مبلمان اداری کلاسیک استفاده می کنند عمدتا رنگ های گرمی مانند قهوه ای سوخته، زرشکی، قهوه ای شکلاتی و با طلایی است. اما چون به صورت سفارشی تولید می شوند می توان رنگ هایی به جز رنگ های بالا را نیز سفارش داد. طبق سلیقه هر فرد می شود رنگ  چوب و رنگ پارچه به صورت هماهنگ و یا غیر هماهنگ باشند.

موضوع مهم دیگر در زمینه خرید و انتخاب مبلمان اداری کلاسیک هزینه آن است. از آنجایی که این مبلمان به صورت سفارشی تولید می شوند باید گفت مبلمان اداری کلاسیک دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل ها دارد.

اما در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که مبلمان اداری کلاسیک طول عمر بالایی دارند پس باید در انتخاب آن باید  نیاز ها و سلیقه خودتان را لحاظ کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.