مهم ترین عامل مبتلا به کبد چرب!!!

به گزارشی از خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ امروزه "کبد چرب" به یکی از بیماری های فراگیر در بین مردم کشورمان تبدیل شده است. البته دلیل عمده این بیماری رعایت نکردن برخی دستورات غذایی است. این عدم رعایت تدبیر در امر تغذیه ای میتواند مشکلات فراوان پیدا و پنهانی برای کبد انسان ها به وجود آورد.

بر خلاف آنچه که برخی از مردم تصور می‌‌کنند، ابتدا به کبد چرب دلایل پیچیده و خاصی ندارد. در ادامه شما را با یکی از بزرگ ترین عوامل نابودی کبد آشنا میکنیم. به ادامه مطلب رفته و با بزرگ ترین دشمن خود آشنا شوید.

  "آب یخ" نخستین و بزرگترین علت نابودی کبد شما حساب میشود! نوشیدن به طور مستمر و به صورت روزانه آب سرد، به‌ شدت میتواند سلامت کبد شما را مورد تهدید قرار دهد و این یکی از مهم ترین تذکرات و تدابیر جدی بر اساس آموزه‌ها و دانش "طب سنتی" کشور است که متأسفانه امروزه در طب نوین به این دستورات و تدابیر، کم‌ترین توجه را میکنند.

چه‌ بسا بسیاری از افراد هستند که حتی بعد از آنکه به پزشک خود مراجعه کردند و روند درمانی را نیز آغاز کرده اند، دلیل اصلی بیماری خود را نمیدانند. پزشک متخصص آن ها هم بسیاری از تدبیر ها و پرهیزات ضروری و مهم طب سنتی برای درمانبیماری کبد چرب را به این دسته از بیماران حتی گوشزد نمی‌کند! به همین دلیل شاهد تعداد زیادی از بیماران مبتلا به کبد چرب هستیم که همچنان به نوشیدن روزانه "آب یخ" ادامه می‌دهند!

نکته خیلی مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که : نوشیدن آب یخ با شکم خالی یا به‌ صورت ناشتا، اثرات بسیار مخرب و بسیار شدیدتری به‌همراه دارد. همچنین نوشیدن آب سرد و آب یخ پس از فعالیت‌های شدید بدنى مانند ورزش از مهمترین و اصلی ترین دلایل ابتلا به کبد چرب میباشد!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.