مبلمان اداری کلاسیک چیست؟


طراحان داخلی معتقدند واژه کلاسیک از یک واژه انگلیسی به نام کلاسیوس گرفته شده است. بنابراین میتوان نتیجه گرفت که این سبک بیشتر در کشور های اروپایی رواج داشته است که با گذشت زمان و آشنایی مردم کشورها با سبک زندگی کشور های دیگر این سبک وارد کشور های شرقی شد. در کشور ایتالیا سبک کلاسیک نسبت به کشور های دیگر نمود بیشتری دارد. از نظر لغوی معنی کلمه کلاسیک، درجه یک است.

امروزه بیشتر شرکت هایی که به دنبال داشتن یک دکوراسیون شیک و مدرن هستند از مبلمان اداری به سبک کلاسیک استفاده می کنند. مبلمان اداری کلاسیک دارای نقش های قدیمی است که جلوه دهنده نمایی الهام بخش و پر شکوه به فضای داخلی شرکت است. در حقیقت این سبک مبلمان مناسب افرادی است که روحیه تجملاتی دارند.


اگر میخواهید از سبک کلاسیک در محیط اداری خود استفاده کنید باید به هماهنگی عناصر مختلف نیز توجه داشته باشید. طراحان دکوراسیون داخلی معتقدند که استفاده از مبلمان اداری کلاسیک در کنار پرده های کرکره ای زیبایی ندارد و تنها موجب می شود تا هزینه ای که کردید هدر بروند. علاوه بر این برای انتخاب سبک کلاسیک همواره فاکتور های مهم را در نظر بگیرید. سلیقه فردی، میزلن بودجه، فضای کاری، موقعیت اجتماعی و یا شغلی که دارید از فاکتور هایی است که باید حتما در نظر گرفته شوند تا نتیجه مطلوبی هم بدهند. پس به طور مثال اگر کسب و کار شما در زمینه مواد غذایی باشد، انتخاب مبلمان اداری کلاسیک کار درستی به نظر نمی آید.


اکنون این سوال پیش می آید که مبلمان اداری کلاسیک معمولا چه ویژگی هایی دارند؟ یکی از بارز ترین ویژگی های این مبلمان جنس بدنه آن هاست. عمدتا جنس بدنه این مبل ها را از چوب درخت راش می سازند. ویژگی بعدی نقوشی است که بر روی بدنه ایجاد میشود که معمولا افرادی ماهر با منبت کاری این نقوش زیبا را خلق می کنند. جنس نشیمن یکی دیگر از ویژگی های مبلمان اداری کلاسیک است که از جنس چرم میباشد و برای قسمت زیرین از فوم سرد استفاده میکنند چرا که قابلیت ارتجاعی داشته و پس از استفاده های بسیار به حالت اولیه خود بر میگردند.

همه مردم مبلمان اداری کلاسیک را با رنگ های گرمی مثل قهوه ای سوخته، زرشکی، قهوه ای شکلاتی، طلایی می شناسند. اما شما میتوانید مبلمان خود را به صورت سفارشی با رنگ های دیگر سفارش داده تا تولید کنند. موضوع مهم در زمینه سفارش مبلمان اداری کلاسیک، هزینه آن است. هزینه این مبلمان از سایر سبک های مبلمان بالاتر است. پس قبل از سفارش میزان هزینه سفارش و تولید را برآورد کنید.


مطالب مرتبط:

مبلمان اداری

دکوراسیون داخلی

بهترین شرکت دکوراسیون داخلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.