با جعبه ابزار تبلیغاتی آشنا شوید

جعبه ابزار تبلیغاتی یکی از محصولاتی است که امروزه برای انجام امور تبلیغاتی از آن استفاده میکنند. این محصول کاربردی و بی نظیر را میتوان به گروه خاصی از مشتریان و یا کارمندان تاسیسات و یا گروه فنی هدیه داد. حتی این وسیله برای مشتریانی که کار های فنی انجام میدهند و یا به انجام کار های فنی علاقه دارند بسیار مناسب است. به همین دلیل تصیم گرفتیم تا شما را با این محصول آشنا کنیم. در ادامه در مورد جعبه ابزار تبلیغاتی بیشتر توضیح میدهیم. در مقالات دیگر در مورد سایر محصولات تبلیغاتی هم توضیحاتی مفصل میدهیم.  جعبه های تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی میتواند سایز و ابعاد متفاوتی داشته باشد.  یعنی هم سایز بزرگ و هم سایز کوچک دارند. قیمت سایز های کوچک آن نسبت به سایز های بزرگ  دارای قیمت کمتری دارند. حتی شما میتوانید شکل ظاهری محصول خود را انتخاب کنید. چون هم به شکل دایره ای وجود دارد و هم به شکل مستطیلی. انتخاب بین این چند مدل کاملا بستگی به سلیقه شما دارد. 

نکته ای که باید بدانید این است که بر روی تمامی این جعبه ابزار ها به عنوان هدایا تبلیغاتی میتوانید عملیات چاپ را انجام دهید.  یعنی لوگو و یا هر گونه طرح دیگری که در نظر دارید را میتوانید بر روی جعبه مورد نظر خود حک کنید. این حک کردن نام برند و یا علامت تجاری میتواند تاثیر خوبی بر روی مخاطبان و یا مشتریان شما داشته باشد. یعنی ناخودآگاه برای آنها تبلیغات میشود. اگر که آنها به صورت روزانه از این هدایای تبلیغاتی استفاده کنند، نام شما و برندتان در ذهن آنها جاودانه میشود و شما به هدف خود میرسید.

وسایلی که در این جعبه ابزار قرار میدهند شامل آچار فرانسه، انبر دست، پیچ گوشتی و لوازم ضروری دیگر هستند. این جعبه ابزار میتواند در داخل ماشن و یا در خانه هم نگه داری شود. به دلیل اینکه کمترین میزان فضا را اشغال می کند کاربران میتوانند به راحتی در هر جایی از آن استفاده کنند. در برخی از شرکت های تبلیغاتی جنس بدنه جعبه را از فلز میسازند ولی نوع پلاستیکی آن هم وجود دارد. جتما قبل از سفارش نسبت به نوع جنس جعبه ابزار خود مطمئن شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.