دکوراسیون محیط اداری به سبک مدرن

 

امروزه بسیاری از شرکت ها برای آن که بتوانند هم توجه مشتریان را جلب کنند و هم روحیه کاری کارمندانشان را حفظ کنند از سبک مدرن استفاده می کنند. طراحان داخلی سبک مدرن را یکی از به روز ترین و سیک ترین سبک ها در دکوراسیون داخلی محیط کاری مخصوصا شرکت ها می دانند. در این مقاله سعی کدیم تا تمامی نکته ها و اصولی که در سبک مدرن استفاده میشود به طور کامل توضیح دهیم. با ما همراه باشید....

 

- در سبک مدرن سعی می شود تا از رنگ های شاد در بین  وسایل  استفاده  کنند. برخی از افراد فکر می کنند اگر مبلمان اداری و یا دیوار ها را به طور کلی به رنگ روشن درآورند سبک مدرن را در محیط پیاده سازی کردند. اما این کار یک اشتباه بزرگ در دکوراسیون داخلی اداری مدرن است. برخی از وسایل کوچک و یا حتی وسایل دکوری اگر به رنگ روشن باشند، میزان خلاقیت و شادی را در افراد افزایش می دهد.


- معمولا محیط های کاری که افراد در آن فعالیت بدنی زیادی ندارند، حس خستگی و دل مردگی در فضا جاری میشود. برای آنکه بتوان روحیه و انگیزه کارمندان را در طول کار افزایش  داد، باید از رنگ های گرم استفاده کرد. رنگ های گرم  (قرمز، نارنجی و ...)  از آن دسته رنگ هایی هستند که انرژی را به محیط و افراد می دهد.


- برعکس محیط های کاری دیگری نیز وجود دارد که افراد تحرک بسیاری دارند. در این شرکت ها و یا محیط کاری بهتر است تا از رنگ های سرد استفاده شود. رنگ آبی و سبز از رنگ های سردی هستند که استفاده از آنها میتواند حس آرامش را به وجود بیاورد. رنگ سبز، رنگ طبیعت است و طبیعت نیز جلوه ای از ارامش. پس استفاده از گل و گیاه یکی دیگر از گزینه هایی است که میتواند حس آرامش را برقرار کند.


- برای داشتن فضایی راحت در محیط کار رنگ های خنثی مانند خاکستری، سفید و یا قهوه ای میتواند تاثیر خود را بگذارند. حتی طراحان داخلی معتقدند که برای بزرگ تر نشان دادن فضای داخلی این رنگ ها را استفاده کنید. اگر محیط کاری شما کوچک است پیشنهاد می کنیم مقاله "دکوراسیون دفتر کار کوچک" را مطالعه کنید تا تمامی اصول کلیدی را بشناسید.


- در سبک مدرن برای تقسیم فضا های اداری و کاری به بخش های مختلف از پارتیشن های شیشه ای استفاده می کنند. این پارتیشن ها باعث می شود هم فضا بسیار شیک تر و زیباتر شود و هم در بین کارمندان صمیمیت برقرار شود. شما میتوانید از بین انواع پارتیشن  شیشه ای ، متناسب با فضای اداری و فعالیتی که انجام می دهید، پارتیشن متناسب با خود را خریداری کنید.


- کفپوش های چوبی مانند پارکت بسیار محیط شیک و جذابی را در محیط  اداری  به وجود می آورند. امروزه استفاده از پارکت در سبک مدرن  بسیار در بین افراد رواج یافته. 


- تمامی طراحانی که در بهترین شرکت دکوراسیون داخلی فعالیت می کنند و پروژه میگیرند، معتقد هستند که اگر به دنبال محیط اداری هستید که سبک مدرن در آن رعایت شده باشد، باید مراقب نور ورودی و میزان آن در محیط باشید. نور چه مصنوعی باشد چه طبیعی باعث میشود تا فضا همیشه  پر انرژی و به دور از کسالت باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.